Support professional ondersteuning disciplines

Heb je een vraag over jouw toekomstige baan?

Wat krijg je van ons?

  • Een marktconform salaris afhankelijk van kennis en ervaring
  • Co-eigenaarschap: bij indiensttreding krijg je 10 certificaten en deel je mee in de winst. Dit zorgt voor een betrokken sfeer met weinig hiërarchie.
  • Een afwisselend takenpakket

Wat vragen we van je?

  • Secretariële opleiding op minimaal mbo-niveau 4
  • Perfecte beheersing van de Nederlandse taal
  • Je beschikt over een rijbewijs en je bent klantvriendelijk

Support professional in Roosendaal

Aangenaam, wij zijn aaff, de nieuwe naam in accountancy en advies met 180 jaar ervaring. Bij ons ben je meer dan een werknemer: je bent één van de 2000 co-eigenaren. Wij zoeken een enthousiaste collega bij wie gastvrijheid in het dna zit. Iemand die beschikt over een gezonde portie humor en houdt van verbinding. Bij aaff investeren we in jou als persoon, zodat jij jezelf professioneel en persoonlijk blijft ontwikkelen en nog meer waarde kunt toevoegen voor onze collega’s en klanten. 

Wat ga je doen als support professional bij aaff?   

Als support professional bij aaff krijg je de kans om een belangrijke bijdrage te leveren aan onze organisatie. Je bent het visitekaartje van onze organisatie en zorgt ervoor dat interne processen vlekkeloos verlopen. Denk aan  het up-to-date houden van ons CRM-systeem, het verwerken van (complexere) administratieve gegevens, maar ook het bestellen van een boeket bloemen voor een jubileum. Je staat collega’s en gasten correct en plezierig te woord,  aan de telefoon en face-to-face. Met jouw gastvrije houding zorg je ervoor dat zij zich welkom voelen. Je hebt verschillende taken en weet moeiteloos te schakelen terwijl je het overzicht bewaart. 

Je werkt in een hecht en enthousiast team van support professionals. Daarnaast heb je veel contact met accountants en adviseurs. De sfeer is open, informeel en betrokken. Bij aaff bouwen we samen aan een betekenisvolle toekomst en duurzame relaties. Of je nu werkt met collega’s of klanten, bij aaff krijg je meer dan een baan: je bouwt mee als co-eigenaar.  

Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn: 

  • interne en externe klanten telefonisch te woord staan en fungeren als vraagbaak; 

  • ontvangen van bezoekers op de vestiging; 

  • afspraken inplannen met klanten en gegevens opvragen; 

  • vergaderingen organiseren, voorbereiden, notuleren en actiepunten bewaken; 

  • inkomende en uitgaande documenten en berichten digitaal verwerken; 

  • rapportages en correspondentie redigeren en foutloos verzenden; 

  • het signaleren van knelpunten in ons managementinformatiesysteem en die bespreekbaar maken met de betrokken collega's; 

  • uitvoeren van overige ondersteunende werkzaamheden. 

  • samen met ons breng jij collega’s en klanten verder. Simpel, slim en duurzaam. 

De arbeidsvoorwaarden:

  • Salaris: Een goed salaris.

  • Thuiswerken: mogelijkheid om thuis te werken, als jouw werkzaamheden dat toelaten, met een vergoeding van € 2,35 per dag en € 40 per maand voor internet en faciliteiten voor een fijne werkplek thuis. 

  • Tot 38 vakantiedagen: je krijgt standaard 33 vakantiedagen. Maak je ze niet allemaal op? Dan kun je maximaal 8 dagen laten uitbetalen. Daarnaast kun je tot 5 dagen bij kopen.  

  • Reiskostenvergoeding: € 0,30 per kilometer of € 0,40 per kilometer als je met de fiets of te voet komt en een volledige vergoeding voor reizen met de trein. 

  • Flexibel verlof: sabbatical of langere vakantie? Dát kan met ons spaarverlof. Ruil daarnaast tot 2 feestdagen in voor andere religieuze of culturele feestdagen.   

  • Groeipad: een belonings- en functiehuis dat jou loopbaanperspectief biedt.   

  • Ontwikkeling: jaarlijks budget voor externe trainingen en cursussen, plus begeleiding van een ervaren collega en toegang tot ons interne opleidingsinstituut.  

  • aaff = er voor jou: aantrekkelijke pensioenregeling, vitaliteitsbudget, toegang tot mentale gezondheidszorg en aanvullende vergoedingen bij mantelzorg, jubilea of overlijden.   

  • Uitdaging: je werkt aan uitdagende projecten met een acceptabele werkdruk en veel zelfstandigheid.   

  • Laptop: die krijg je van aaff.   

  • En natuurlijk ontbreekt het niet aan gezellige teamuitjes, borrels en teambuildingactiviteiten.   

Op 1 april lanceren we het officiële aaff-arbeidsvoorwaardenpakket. Benieuwd naar de details? Je leest het hier.

Is deze vacature iets voor jou?

We zijn benieuwd naar jouw verhaal en horen graag hoe jij ons als co-eigenaar komt versterken. Heb je nog vragen? Schroom niet om contact op te nemen met Peter Vork, via peter.vork@aaff.nl. Of solliciteer direct.

Is deze vacature iets voor jou?

Word onderdeel van ons team en solliciteer nu! We leren je graag kennen.

Aangenaam, aaff.

  • Het nieuwe gezicht in accountancy en advies, met 180 jaar ervaring;
  • Met 2000 co-eigenaren ondersteunen we bedrijven in financiën, fiscaliteit, juridische advisering en bedrijfsvoering;
  • Vanaf dag één heb je bij ons invloed;
  • Bij aaff geen onbereikbare partners en lange gangen met dichte deuren, maar 2000 co-eigenaren die samen de koers bepalen;
  • Als je bij ons binnenkomt, voel je meteen de informele en warme sfeer;
  • Met 50 vestigingen door heel Nederland zijn we altijd dichtbij én van betekenis;
  • Als B Corp-gecertificeerd bedrijf bouwen we samen aan een groene toekomst waarin fiscaliteit en maatschappelijke impact samenkomen.

Twijfels over de functie, maar wel interesse in werken bij aaff?

Vraag dan een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan! Of laat een open sollicitatie achter.

Portretfoto van Peter Vork

Heb je een vraag over jouw toekomstige baan?