Aangenaam, wij zijn aaff. De nieuwe naam in accountancy en advies met maar liefst 180 jaar ervaring. Bij ons ben je meer dan een werknemer; je bent één van de 2000 co-eigenaren. Met onze participatieregeling kun jij elk jaar investeren om zo mee te delen in onze winst. Winst die er zonder jou niet was geweest. Maar co-eigenaarschap is meer dan certificaten alleen. Het is een houding, een gevoel. Ze zeggen ook wel: ‘run it, like you own it’. En dat is wat wij doen. Wij zoeken een Administratief Medewerker Accountancy voor het mkb, die binnen aaff het verschil gaat maken voor onze mkb-klanten. Iemand die zich wil ontwikkelen in een dynamisch team en wil bijdragen aan zowel zijn eigen groei als die van aaff. Word jij één van onze 2000 co-eigenaren?
Als administratief medewerker Accountancy werk je binnen onze samenstelpraktijk en ben je een belangrijke schakel voor onze klanten in de mkb-sector. Je ondersteunt assistent accountants bij het verzamelen, controleren en verwerken van gegevens en stelt hen in staat om de jaarrekening op te stellen. Je hebt regelmatig klantcontact. Je helpt hen met administratieve vragen en verzamelt benodigde gegevens. Dit alles doe je met veel vrijheid in je werkdag en je hebt een mentor die je helpt bij het prioriteren van taken. Onze klanten zijn actief in de mkb-sector. Denk aan e-commerce, bouw, industrie of horeca. Dynamische sectoren die voortdurend veranderen. Dit maakt het werk gevarieerd en uitdagend. Mocht jouw passie liggen bij een andere sector, dan krijg je de kans om je daarin te specialiseren.
De sfeer bij aaff is open, informeel en betrokken. Bij aaff bouwen we samen aan een betekenisvolle toekomst en duurzame relaties. Of je nu werkt met start-ups, familiebedrijven of gevestigde ondernemingen. Bij aaff krijg je meer dan een baan: je bouwt mee als co-eigenaar.
ondersteunen van assistent accountants bij het verzamelen, controleren en verwerken van gegevens;
contact opnemen met klanten voor aanvullende gegevens;
het beantwoorden van administratieve vragen van klanten;
schakelen tussen verschillende werkzaamheden en het ondersteunen van collega's;
bijdragen aan de samenstelling van de jaarrekening en andere administratieve processen.
salaris: een marktconform salaris afhankelijk van je opleiding en ervaring;
thuiswerken: mogelijkheid om thuis te werken met een vergoeding van € 2,35 per dag, € 40 per maand voor internet en faciliteiten voor een fijne werkplek thuis;
tot 38 vakantiedagen: je krijgt standaard 33 vakantiedagen. Maak je ze niet allemaal op? Dan kun je maximaal 8 dagen laten uitbetalen. Daarnaast kun je tot 5 dagen bijkopen;
reiskostenvergoeding: € 0,30 per kilometer of € 0,40 per kilometer met de fiets of te voet en volledige vergoeding voor reizen met de trein;
flexibel verlof: sabbatical of langere vakantie? Dát kan met ons spaarverlof. Ruil daarnaast tot 2 feestdagen in voor andere religieuze of culturele feestdagen;
een groeipad: een belonings- en functiehuis dat jou loopbaanperspectief biedt;
ontwikkeling: jaarlijks budget voor externe trainingen en cursussen, plus begeleiding van een ervaren collega en toegang tot ons interne opleidingsinstituut;
aaff = er voor jou: aantrekkelijke pensioenregeling, vitaliteitsbudget, toegang tot mentale gezondheidszorg en aanvullende vergoedingen bij mantelzorg, jubilea of overlijden;
uitdaging: je werkt aan uitdagende projecten met een acceptabele werkdruk en veel zelfstandigheid;
laptop en telefoon: die krijg je van aaff.
Op 1 april lanceren we het officiële aaff-arbeidsvoorwaardenpakket. Benieuwd naar de details? Je leest het hier.
We zijn benieuwd naar jouw verhaal en horen graag hoe jij ons als co-eigenaar komt versterken. Heb je nog vragen? Schroom niet om contact op te nemen met Shirley Spooren, onze regio recruiter, via shirley.spooren@aaff.nl of +31 6 23 23 37 92. Of solliciteer direct.
Word onderdeel van ons team en solliciteer nu! We leren je graag kennen.
In dit interview spreken we met één van de 2000 co-eigenaren van aaff: Sezgin. Hij werkt bijna twee jaar bij ons op kantoor in Ede en Arnhem. Na 11 jaar ondernemerschap heeft hij gekozen voor een vast dienstverband als accountant bij aaff, en dit bevalt hem uitstekend. Sezgin beheert klantrelaties, geeft ze strategische adviezen en werft nieuwe klanten. In dit interview vertelt hij over zijn overstap en de flexibiliteit die hij ervaart om werkt te combineren met zijn vele hobby's.
Vraag dan een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan! Of laat een open sollicitatie achter.